Strategic Restart

Regulament

➡ Despre program

Programul „Strategic Restart” este dedicat celor care doresc să înceapă un business, precum și antreprenorilor care au nevoie de un restart de management pentru business-ul lor.

  1. Restart de la angajat la antreprenor

  2. Restart de management si marketing

Perioada înscrierilor:

 4 februarie 2016 – 15 martie 2016

➡ Mecanism:

Participanții trebuie să trimită un e-mail cu ideea business-ului sau a afacerii incepute de putin timp, pe adresa office@creativeideas.ro, cu subiectul Strategic Restart.

➡ Ce ne intereseaza?

I. Aveti idee de un business și nu reusiti să va structurati planul de afaceri, aveti nevoie de o strategie, de ajutor? Trimiteti o prezentare a conceptului vostru de afacere, poate fi un power point, prezi, in minim 5 slide-uri, sau oricare altă formă foto sau video, sau un fisier doc, minim 2 pagini si explicati de ce vreti să faceti acest business și sa intrati in competiție. Când ne scrieti nu uitati să ne lasati și datele de contact, iar la subiectul mail-ului să treceti STRATEGIC RESTART.

II. Dacă deja ati început un business de câteva săptămâni, luni, dar simțiti că lucrurile nu mai merg așa cum erau planificate si aveti blocaje atunci cand vine vorba de sistemele de management, sau procesele de comunicare, va putem ajuta să descoperiti ce funcționează și ce nu și unde este nevoie să aplicati acel restart strategic. Trimiteti o prezentare a conceptului vostru de afacere, poate fi un power point, prezi, in minim 5 slide-uri, sau oricare altă formă foto sau video, sau un fisier doc, minim 2 pagini si explicati care sunt punctele pe care le considerati problematice atunci cand vine vorba de business-ul dumneavoastra si intrati în competiție.

➡ Criterii de selectie

Fiecare proiect va fi notat, iar ponderea criteriilor de acordare a punctajului final sunt:

– originalitatea, relevanța, importanța și realismul ideii de business: 60% din nota;

– sustenabilitatea și durabilitatea, riscuri asociate: 20% din nota;

– calitatea prezentării (gradul de detaliere a business-ului, natura informațiilor: corecte și justificate) – 20 % din nota;

După încheierea perioadei de înscriere, un juriu format din membrii agenției vor alege două business-uri pentru care să se realizeze restartul. Și pentru că primim  zeci de cereri din partea voastră, am prelungit perioada de înscriere a proiectelor până în data de 15 martie 2016, ora 23:59, urmând ca până în data de 30 martie 2016 să anunțăm cei doi câștigători. Succes!