O buna parte din proiectele noastre de succes, ca si agentie, oscileaza in jurul produselor si serviciilor pentru sanatate, astfel incat decizia acestui interviu realizat cu o persoana creativa, activa si preocupata de tot ceea ce inseamna sport si un stil de viata sanatos, a venit in mod natural.
Pe Sorina Fredholm o stim in primul rand prin prisma revistei pe care o conduce, W by World Class, cu care am interactionat de-a lungul timpului. Apoi am inceput sa o urmaresc pe blog, Facebook, Instagram si sa remarc o persoana plina de viata, cu o atitudine pozitiva, pasionata de moda, dar acordand atentie si vietii de familie, care creeaza in fiecare zi si transmite un vibe bun, de urmat. Asa ca am rugat-o sa ne dezvaluie si noua secretul.
Creative Ideas: Esti o persoana activa si plina de viata, ai o agentie de publicitate, esti redactorul sef al unei reviste de sport si wellbeing si ai un blog de fashion. Cum reusesti sa fii creativa in fiecare domeniu fara sa cazi in rutina?
Sorina Fredholm: Este adevarat ca sunt implicata in multe proiecte, iar cele mentionate mai sus nu sunt singurele. Insa acesta este stilul meu de viata: activ si creativ. Nu departajez profesionalul de personal si toate activitatile mele relationeaza si se imbina foarte bine intre ele.
CI: Iti mai aduci aminte de prima zi de munca? Care erau planurile initiale atunci? S-au modificat pe parcurs?
SF: Imi aduc aminte ca aveam aceeasi stare pozitiva si dorinta de cunoastere. Cu siguranta planurile de atunci s-au modificat, desi mai degraba as spune ca s-au dezvoltat.
CI: Cum arata in prezent o zi de munca?
SF: Incepe cand ma trezesc si se termina cand adorm, asta pentru ca, dupa cum spuneam mai sus, activitatea profesionala este parte din viata mea.
CI: Ce imi poti spune despre revista pe care o conduci intr-o singura fraza? Cum vezi concurenta, dat fiind ca mai sunt pe piata reviste tangential pe acest profil, dar care se adreseaza unui public mult mai extins?
SF: In primul rand revista W by World Class este dedicata membrilor World Class care pe zi ce trece devin tot mai numerosi. In 2015 vom avea aproximativ 40.000, un target care deja nu mai este unul restrans. Este cel putin la acelasi nivel cu restul glossy-urilor sau al revistelor de specialitate. Revista si dezvoltarea retelei World Class merg mana in mana. In acest moment nu mai vorbim de un produs exclusivist, ci de un produs care impreuna cu reteauaWorld Class educa un public tot mai larg si ofera posibilitatea tuturor celor care vor sa isi schimbe stilul de viata sa o faca intr-un mod extrem de accesibil.
CI: Care a fost cel mai creativ proiect dezvoltat de cand ati lansat revista?
SF: Colaborarea pe care am avut-o de curand cu H&M, odata cu lansarea colectiei Alexander Wang x H&M. In revista am realizat un editorial de moda cu o echipa formata din cei mai cool si populari antrenori de la World Class. Ei au fost prezenti si la evenimentul de lansare, unde, imbracati in tinutele din colectie, au oferit un super show, evident, sportiv. A fost un real succes!
CI: Care sunt urmatorii pasi in cariera/ business?
SF: De curand, am preluat si atributia de creative director la World Class, o activitate cu o responsabilitate destul de mare, avand in vedere ca in anul ce urmeaza World Class va mai deschide cel putin 5 cluburi. Asta inseamna un 2015 mai activ si mai creativ!
CI: Cat de mult conteaza echipa pentru a ajunge la un produs finit asa cum este W by Worldclass?
SF: Foarte mult. In momentul de fata, dupa ani de continua invatare si dezvoltare, pot spune ca suntem o echipa foarte potrivita pentru produsul nostru. Cu siguranta lucrurile se schimba, evolueaza si noi suntem deschisi si receptivi la asta.
CI: Cum se imbina viata personala cu cea profesionala?
SF: Avand in vedere raspunsurile de mai sus nu cred ca mai este nevoie sa adaug ceva (zambeste).
CI: Sportul face parte din viata ta, care este rutina ta in ce ceea ce priveste un stil de viata sanatos?
SF: Sportul a devenit foarte important in viata mea acum vreo 10 ani. Ma antrenez de cel putin de 3 ori pe saptamana si, de curand, am inceput sa practic yoga. Ma simt minunat si sunt insetata sa invat mai mult. Am decis sa dedic urmatoarele luni acestei practici si sa nu o perturb cu alte activitati in sala, doar daca este vorba de cardio sau sporturi outdoor. Si dieta este foarte importanta in viata mea – sunt foarte pasionata de mancarea sanatoasa si de gatit. Sunt vegetariana si ma simt minunat astfel. Ca sa iti dau cateva exemple, imi incep fiecare dimineata cu sucul verde presat la rece si un mic dejun cu granola facuta de mine si iaurt grecesc. La pranz, azi de exemplu, am avut kamut cu brocolli si tofu caramelizat, gatit tot de mine. Imi place sa caut retete noi, urmaresc multe bloguri de food si gatesc mai tot timpul picant. Iubesc mancarea asiatica si orientala.
CI: Cum iti cauti sursele de inspiratie si cum le materializezi in realitate?
SF: Pentru mine Instagram este o sursa reala de inspiratie, fie ca e vorba de moda, sport sau gatit. Incep cu o idee in minte, fac un research, aleg ce cred ca mi se potriveste si reproduc in stilul meu.
AUTOR: ANDREEA LADA, DIRECTOR EXECUTIV/ SENIOR PR CONSULTANT CREATIVE IDEAS