Scroll Top

Minimalism și gust desăvârșit cu Häagen-Dazs, într-un desert semnat Adi Hădean

 
Adrian Hadean for HaagenDazs @ Digital Divas 2016-87 (Demo)

Până de curând, românii considerau înghețata ca fiind mai degrabă o modalitate de a se răcorii în zilele toride de vară, și nu ca pe un desert sofisticat ce poate concura cu succes alături de preparatele dulci ale restaurantelor de lux. Häagen-Dazs este o înghețată premium ce poate fi considerată mai degrabă ca fiind un desert sofisticat, decât o simplă înghetață.

Adrian Hadean for HaagenDazs @ Digital Divas 2016-87

Minimalism, savoare și culoare, într-un plating semnat de chef Adi Hădean

În ultimii ani, arta culinară a început să exploreze tot mai multe segmente, iar înghețata nu putea sa lipsească. Măiestria unui chef stă în modul în care asociază ingredientele, cu scopul de a le pune în valoare, pentru ca rezultatul să fie unul cu gust, atât la exterior, cât și la interior.

În cadrul unui eveniment dedicat comunității feminine din online, Digital Divas 2016, chef Adi Hădean le-a pregătit celor prezenți un plating minimalist, în care înghețata Häagen-Dazs a fost în centrul atenției.

„Câțiva picuri de fructe, niște petale de flori, condimente alese cu inima. Nimic mai mult. Nu-i atât de complicat să scoți în evidență o înghețată care e deja foarte bună. Un joc de culori și texturi care pe unii i-a surprins, pe alții i-a fascinat, dar nu le-a dezamăgit papilele gustative. Cred că am reușit să stârnesc creativitatea celor prezenți și să-i provoc să experimenteze cu înghețata Häagen-Dazs „, a explicat chef Adi Hădean.

După 55 de ani, Häagen-Dazs – more than ice cream

Totul a început în anul 1961, când Ruben Mattus a decis să reunească cele mai fine ingrediente într-un produs special, înghețata Häagen-Dazs. La inceput au fost doar trei arome: vanilie, ciocolată și cafea. Mai târziu, Mattus a petrecut cu pasiune, nu mai puțin de 6 ani, căutând cele mai dulci și aromate căpșuni, care să se ridice la standardul impecabil de calitate al înghețatei sale.

Astăzi, Häagen-Dazs vine cu arome care satisfac chiar și cele mai pretențioase gusturi, în nenumărate combinații: de la Haagen Dazs Vanilla sau Belgian Chocolate, la Häagen-Dazs Dulce de Leche, Häagen-Dazs Salted Caramel sau Häagen-Dazs Walnuts&Honey. Și nici fructele nu puteau să lipsească, alături de clasicele Häagen-Dazs Strawberry&Cream sau Häagen-Dazs Summer Berries&Cream, există arome exotice ca Häagen-Dazs Mango&Raspberry, dar și Sorbeturi Häagen-Dazs Lemon, Mango sau Zmeură.

Așa cum obișnuiește să spună, Häagen-Dazs este mai mult decât o înghețată. Iar asocierea cu alte câteva ingrediente simple poate transforma Häagen-Dazs într-un desert rafinat, gata să satisfaca toate simțurile.

Beneficiile consumului de înghețată

Unul dintre cele mai populare deserturi din lume și deliciul perfect, înghețata creează cu adevărat placere celor care o  îndrăgesc, indiferent de vârstă. Studiile au arătat că înghețata ne face mai fericiți; și asta pentru că, o dată cu consumul de înghețată, este activată o parte din zona frontală a creierului, asociată cu fericirea. Atfel, consumul zilnic de înghețată impiedică instalarea depresiei și îi face pe oameni mai fericiți și cu o stare de spirit mult mai optimistă.

Despre Häagen-Dazs:

Häagen-Dazs este un brand american de înghețată premium fondat în anul 1961, iar în prezent consumat în peste 50 de țări de pe glob. Disponibil în lanturi de retail, hoteluri premium și în peste 900 de locații Häagen-Dazs din întreaga lume, acesta oferă o experiență luxuriantă a înghețatei din ingrediente naturale, atent selecționate.

Brandul Häagen-Dazs este distribuit în Romania de compania Maresi Foodbroker către principalele lanțuri de magazine din țară: Carrefour, Auchan, Billa, Mega Image, Kaufland, Cora, Metro, Selgros, la prețul recomandat de 34.90 de lei/cutia de 500ml.